Kövess minket itt is:

Zajból" versenyelőny? Web alapú üzleti intelligencia megoldások

Szabó Balázs

Az előadásban bemutatom, hogyan képes egy vállalkozás az interneten fellelhető adattömegből döntéstámogató információt nyerni. A fogyasztók vélekedése a vállalatról, a brandről, termékekről monitorozható, csakúgy, mint a kampányok eredményeinek online lenyomatai. Hogyan áraznak a versenytársaim? Melyek az akciós termékek versenytársaimnál? Milyen termékeket ajánlanak kapcsolt értékesítésre? Kik a brandem hírnökei? Kik a negatív hangadók? Ezek a kérdések gyakran nehezítik meg a marketing döntéshozók mindennapjait. Kardinális kérdéseknek tűnnek, mégis mindegyik megválaszolható üzleti intelligencia megoldások alkalmazásával. Az előadás kitér az üzleti intelligencia megoldások használatának lehetőségeire az árelemzésben, a vállalat és a márka megítélésének monitorozására a web 2.0 világában. Az előadás során bemutatom a folyamatot, hogyan lehet az üzleti igény megfogalmazásától eljutni az innovatív webes keresőtechnológiák által gyűjtött adatokból készült automatikus vezetői döntéstámogató jelentések értelmezéséig.

Nyomtatható verzió