Kövess minket itt is:

Előadók

Előadók A-LElőadók M-Z »

Ács Attila
Microsoft
2000 decemberében még a főiskolás évei alatt csatlakozott a McCann Erickson BTL és kapcsolati marketing ügynökségéhez az MRM-hez. Majdnem hat évvel később, Opelen, Microsofton, Maggin és Camel-en szerzett tapasztalatokkal és egy közgazda diplomával, már senior ügyfélkapcsolati menedzserként távozott a cégtől. A távozás oka egy féléves, a Webinformnál tett online kitérő volt, ahol a Habostorat közösségi -(Milgram) és a Sanoma Wellness Café portáljának tervezését, fejlesztését és kivitelezését menedzselte. Majd a DDB ATL csapatában tért vissza kakukk-tojás BTL-esként a reklámszakmába, ahol a Bricostore magyarországi kommunikációs tevékenységét vezényelte. Az ügyfél távozását követően tovább állt a Wundermanhoz, ahol másfél év kihagyást követően ismét Microsofton (és más ügyfelek promóciós és online megbízásain kezdett dolgozni). 2010 októberében ügyfélkapcsolati csoportvezetői megbízást kapott, de a csapat vezetését nem gyakorolhatta sokáig, mivel 2011 tavaszán kihelyezett marketingesként beült a Microsoft csapatába. Ahol azóta is fogyasztói kommunikációval foglalkozik a Hotmail, Internet Explorer, Windows Phone 7 Windows márkák esetében.
Balogh Ákos Gergely
főszerkesztő, Mandiner.hu
A Budapesti Corvinus Egyetemen végzett közgazdászként, diplomamunkáját a tartalomszindikálásra épülő technológiai megoldások online médiára gyakorolt hatásáról írta. 1999-től 2008-ig az Utolsó Figyelmeztetés (UFi), majd a Reakció című nyomtatott lapok szerzője, szerkesztője. A Mandiner elődje, a Reakció blog 2008-ban második, 2009-ben harmadik helyezést ért el a GoldenBlog mainstream kategóriájában.
Közösségi média szakértő, Kirowski
2008-ban a közgazdász végzettség megszerzését követően kezdetben e-mail és online marketing tanácsadóként dolgozott. 2010-től a Kirowski munkatársa, eleinte a közösségi oldalak menedzselésével kapcsolatos feladatokat látta el, jelenleg mint szakértő nyújt segítséget több neves márka számára. Emellett kiemelt hangsúlyt fektet az ügyfelek és munkatársak folyamatos képzésére, valamint a közösségi média aktivitások megfelelő mérésére.
Barczi Imre
postr.hu
Tanulmányait a BME első Informatika évfolyamán végzi, csoporttársaival még diploma előtt, 1989-ben megalapítja első vállalkozását, az eleinte televíziós műsorok adástámogatására szakosodott Pixel Kft-t. Részt vesz az első magyar multimédiás cd-rom (Politika) munkálataiban, illetve 1993-ban társalapítója, majd szerkesztője az IDG gondozásában megjelenő ABCD magazinnak. 1995-98 között az iNteRNeTTo tagja, 1999-től az induló origo portálszerkesztője. 2000-2001 között az Index fejlesztési igazgatójaként dolgozik. 2001-től blogol, 2005-től főként a blog.hu fejlesztésével foglalkozik, mint az Index közösségi szolgáltatásainak tanácsadója. 2009-ben civil szakértőként részt vesz a mágnesszalag-bizottság munkájában. 2010 nyarától az origo által indított blogszolgáltatás, a Postr termékmenedzsere.
Karmamedia
Pályáját politikai és kulturális újságíróként kezdte, majd politikai kommunikációval, pr tanácsadással és kulturális-művészeti kommunikációval foglalkozott. A karma.blog.hu szakmai pr blog társszerzője, a Karmamedia közösségi média kommunikációs ügynökség alapítója és társtulajdonosa.
Berényi Konrád
tanácsadó, Onlinemarketing.hu Kft.
1995. óta foglalkozik az internettel, 1996 óta az internet üzleti lehetőségeivel. Korábban dolgozott többek között az Index.hu Rt-nél, az Eduport Felsőoktatási portálnál, a Gyalogló Chat-nél és a Neo Interactive online ügynökségnél is. Jelenleg az Onlinemarketing.hu Kft-nél mint internetes vezető tanácsadó elsősorban kommunikációs megoldásokkal foglalkozik az internetes kampányoktól kezdve a közösségi média marketingig. Ő írja és a szerkeszti az egyik legismertebb hazai marketinges szakmai blogot, az Onlinemarketing blogot (onlinemarketing.blog.hu) is, amely 2008-ban első lett a Goldenblog verseny tanácsadói blog kategóriájában. Társzerzője a 2007-ben megjelent Célzott online reklám című könyvnek. Az IAB Hungary oktatási munkacsoportjának vezetője.
Bobor Szabolcs
fejlesztési projekt menedzser, MITO
Szabadúszó fejlesztőként töltött évek után lett PM. A Mito-nál fejlesztési feladatok koordinátoraként egyfajta tolmács szerepet tölt be, lefordítja az üzleti igényeket fejlesztési feladatokká. Szereti az ötletes sitebuild megoldásokat.
Faragó Péter
Skawa Innovation, Crowdsourcing evangelista
Faragó Péter (1977) az ELTE programozó matematikus és a Corvinus befektetéselemző szakán tanult. Szakmai sikereinek motorja krónikus feledékenysége, amelyet kreatív képességének fejlesztésével tanult meg ellensúlyozni. Kényszerű kreativitásának termései több startup versenyt is megnyertek, többek között a 2011-es BarCamp startup verseny vagy a nemzetközi StartupChallange első díját. Az ötletek többségét (joszaki.hu, otthonrol.hu, ingyenhivo.hu, faxolo.hu, telefonalo.hu, visuland.com, patikahivo.hu, real5d.com, easyling.com) a Skawa Innovation "startup istállóban" Benedek Balázzsal (24 órás programozó verseny létrehozója) váltják valóra. A fogyatékkal és munkavállalási szándékkal élő embertársai munkához juttatásának, a crowdsourcing elterjesztésének és az értelmesen töltött időnek önjelölt evangelistája.
Erdei Zsuzsa
termékfejlesztési vezető, mikró vállalkozások, Budapest Bank Nyrt.
Zsuzsa 17 éve dolgozik a Budapest Banknál különböző területeken. Korábban szervezetfejlesztési projektet irányított, amelynek fókusza a fiókhálózat átalakítása volt az ügyfélcentrikusabb kiszolgálás érdekében. Six sigma módszertanról a minőségbiztosítási területen szerzett speciális ismereteket. Később banki rendszerek cseréjére és új termékek bevetésére irányuló projekteket vezetett. Ezt követően az értékesítés fejlesztése tartozott a legfontosabb prioritásai közé. E munka során mély ismereteket szerzett a kisvállalkozói ügyfélkörről. Öt éve vezeti a mikró szegmens termékfejlesztési csapatot. Számos ügyféligényekkel találkozó, innovatív termék bevezetése fűződik a nevéhez. Az Államigazgatási Főiskola elvégzése után a Nemzetközi Bankárképzőben szerzett felsőfokú bankszakmai diplomát.
ügyvezető igazgató, Medián Közvélemény- és Piackutató Intézet
Szociálpszichológus, a Medián ügyvezető igazgatója, a Piackutatók Magyarországi Szövetségének elnöke. Az ELTE bölcsészkarán szerzett diplomát 1975-ben. 1969 óta dolgozik a közvélemény- és kommunikációkutatás területén, 20 éven át a Tömegkommunikációs Kutatóközpont (majd jogutódja, a Magyar Közvélemény-kutató Intézet) munkatársaként. Volt kérdezőbiztos, majd tudományos segédmunkatárs, tudományos munkatárs és tudományos titkár. 1989-ben egyik alapítója volt a Medián Közvélemény- és Piackutató Intézetnek. Számos kutatást, elsősorban politikai közvélemény-kutatásokat folytatott, illetve irányított, rendszeresen készít választási elemzéseket, előrejelzéseket. Vezetésével jött létre 2000-ben a Medián WebAudit, a piacvezető magyar internetes forgalomhitelesítő rendszer.
Huszár Gerzson
társalapító és vezető, Mixgar
2011 óta vezeti a Mixgar nevű social jukebox startupot. Előtte 7 évig a LogMeIn csapatát erősítette, legutóbb fejlesztési igazgatóként. A LogMeIn-nél tanúja volt a cég robbanásszerű növekedésének, hogyan lehet egy kis startup cégből multimillió dolláros, a Nasdaq-on jegyzett sikersztori. Előtte a kirowski-nál foglalkozott ügyfelekkel és webbel, illetve két kirowski-s időszak között az Uproar-nál online játékokkal. Sohasem dolgozott olyan cégnél ahol ne lett volna csocsó – ez most sincs másképp.
Jóföldi Endre
ügyvezető igazgató, WebLib Kft
A keresési és intelligens nyelvészeti megoldásokra specializálódott Weblib Kft ügyvezetője. Magyar (pl. Sanoma és ItBusiness) és amerikai (Vanderbilt Egyetem, Elsevier) ügyfeleiket szolgálják már ki évek óta olyan megoldásokkal, amelyek segítik a tartalmaik jobb felhasználását.

Előadók A-LElőadók M-Z »