Kövess minket itt is:

Webkereskedelem fogyasztói és kereskedői szempontból

Erdei Zsuzsa

Egyre népszerűbbé válik az internetes kereskedelem, ma már legtöbben a neten keresünk terméket, szolgáltatást vásárlás előtt – azaz a vállalkozások sikere is nagyban múlik azon, hogy jelen vannak-e a világhálón. A Budapest Bank azt kutatta, mennyire elterjedt Magyarországon a webáruházakban való vásárlás és a bankkártyával történő online fizetés. A felmérés szerint a megkérdezettek 90%-a vásárolt már online, ugyanakkor a kisvállalkozások csupán 13%-a rendelkezik webshoppal, holott ez jelentősen növelheti bevételüket. A szolgáltatásaikat, termékeiket online is árusító kisvállalkozások fele állítja, hogy forgalma jelentősen nőtt internetes áruházának köszönhetően. Még kisebb azon kereskedők száma, akik online bankkártyás fizetést is biztosítanak weboldalukon. Az előadásban arra is választ kapunk, hogy milyen félelmek és tévhitek állnak ennek a visszafogott attitűdnek a hátterében.

Nyomtatható verzió