Kövess minket itt is:

Politika 2.0 Magyarországon

Boros Tamás

Néhány évvel ezelőtt még arra voltak kíváncsiak a politikai kampányok iránt érdeklődők, mikor és hogyan kezdik el használni a közösségi oldalakat a politikusok, 2012-ben sokszor már azt kívánják: bárcsak ne használnák. Az előadás során azt járjuk körbe, hogy mire használható a Facebook, a Twitter, a blogok és a Google Adwords a politikai kampányokban, hogyan használják ezt az Amerikai Egyesült Államokban és Nyugat-Európában, és ehhez képest hogyan Magyarországon. Bemutatjuk az internetes politikai kampányok világát és mindazon online eszközöket, melyek rejtve vannak a szavazók elől. Konkrét példákon keresztül az érdeklődők megismerhetik, hogyan kell egy politikusnak – vagy bármilyen közszereplőnek – mozognia a közösségi médiában, és melyek azok a tipikus hibák, amiket Orbán Viktortól Gyurcsány Ferencig elkövetnek az ország jelenlegi és volt vezető a virtuális térben.

Nyomtatható verzió